Thursday, November 25, 2010

Aktiviti Cuti Sekolah - Siri 4

Semalam bawa anak ke klinik sebab dia mengadu sakit telinga. Ramai juga orang di klinik masa cuti ni ya? Saya lihat ramai ibu bapa yang membawa anak-anak lelaki sekolah rendah, siap bawa bekal kalin pelekat.

Baru teringat, laaaa...cuti sekolah ni selain daripada kenduri kahwin, ramailah anak-anak bujang yang hendak "bersunat" atau "berkhatan".

Saya ada 5 orang anak bujang, tapi semua dah besar-besar dan sudah bersunat semasa sekolah rendah. Macam-macam ragam menjaga anak-anak bersunat ni..

Kali terakhir anak saya bersunat ialah pada tahun 2007. Saya ada tulis entri mengenai nya di sini.

Ingatkah anda lagi mengenai iklan Merdeka, kisah budak bersunat tu?
Dah lupa? Alaaa..search aje kat You Tube tu..mesti jumpa punya...

6 comments:

  1. salam ....

    ummi doakan anak norazzah cepat sembuh sakit telinganya....

    ummi cuma ada sorang jer anak bujang ,ragam mjaga nya pun cuma sorg tu je le ... tp kenangan tu pun dah lama coz sekarang dia dok tengah SPM ni, doakan dia sama yer...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Azzah

    moga anak Ummu sihat segera

    untuk Ummi Humaira
    saya doakan untuk anak bujang tu supaya berjaya dgn cemerlang dlm SPM nya nanti

    Wassalam

    ReplyDelete
  3. Ooopss... anak bongsu akak belom sunat lagik... ingatkan nak buat hujung tahun ni... tapi kena tangguhlah rasanya sebab ayah dia nanti takde...

    Nasib baik ada digi broadband...dpt melawat azzah...hehehe

    ReplyDelete
  4. musim ni kan... hehee.. siap laa sape yang nak kena tu... heheee..

    ReplyDelete
  5. Kak Anie,

    bila lah si bongsu nak sunat? nanti dah besar malu dia? lebih elok sunat masa kecik-kecik...

    Thanks akak melawat azzah ;-)

    ReplyDelete
  6. Mulan,

    anak bujang Mulan bila lagi?

    hehehe

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....