Sunday, November 28, 2010

Teka-teki Terjawab

Beberapa hari lepas tak sempat nak bukak emel, hari ini baru berkesempatan membaca emel yang dah bertimbun dalam mail box...

Bila baca emel di bawah, baru lah terjawab persoalan kenapa earning dari En Nuff naik tiba-tiba turun semula...???
itulah, terkejut juga hari tu tengok earning tu...wow..banyaknya! (macam lah banyak sangat...seciput aje...tak lah beratus-ratus beribu-ribu macam orang lain tu...!)
Anda pun dapat tak emel macam ni? 

1 comment:

  1. Samalah dengan akak azzah... dpt email tu baru tau ade kesilapan... takpelah ciput pun rezeki...

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....