Saturday, December 4, 2010

Aksi ciuman di atas jalanraya!

Dalam kesibukan yang melanda...diuji kesabaran... 
 yang kena cium...

yang mencium...

10 comments:

  1. kawan sndr yg mencium. haha ;D

    ReplyDelete
  2. anas ni leh lak dia gelak ee ^^

    emm pernah gak kena cmni,,
    alhamdulillah aunty slmt :)
    setiap dugaan pasti ada hikmah disebaliknye~peace~

    3dec2010,,,aunty dpt dugaan cmni,,kitorg dpt dugaan lain,,tsekat dlm bgnn time kuliah seramai 200org+pintu yg dibuka cuma 1+dihimpit kerusi kiri dan kanan kt dpn pintu utama time lari=xleh keluar dr pintu yg tsumbat dgn kerusi time gempa td--> otot peha sakit sampai skrg,,,

    doakan kami di sini ~

    ReplyDelete
  3. salam takziah k.azzah. semua ujian merapatkan kita padaNya. Pukul berapa kejadiannya?

    ReplyDelete
  4. salam ...

    musibah yg masih terasa fobianya buat ummi...

    harap2 semua insan dlm 2 kenderaan tu selamat ler..

    ReplyDelete
  5. fuhhh..aksi ciuman di jalanan..harapnya takde yg serius..

    New entri : Maila Vote Saya..^_*

    ReplyDelete
  6. Haszuraidah... hurm...bagus ayat tu..nak try test market..kalau akak tukar tajuk jadi macam has tulis ni, agak-agak trafik akan naik tak?

    nak cuba lah...

    ReplyDelete
  7. Ina, petang semalam dalam kul 3 macam tu... anak akak yg no 4 tu yg bawak, baru balik dari solat Jumaat .. akak suruh dia bawak bibik gi kedai atas nak beli barang sikit...

    yang salah kereta belakang tu, anak akak berhenti kat simpang sebelum nak buat u-turn, dia datang dari belakang terus laju sodok kereta akak...huhuhu..

    ReplyDelete
  8. Ummi Humaira,

    Alhamdulillah semua yang di dalam kereta tak apa-apa...

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....