Sunday, December 26, 2010

500 BLOG!


En. Ben Ashaari telah memulakan satu lagi segmen CARI HARTA KARUN! 
Opppsss.. silap...bukan harta karun, tapi pencarian blog! ...  

telah bermula tepat jam 2 petang pada 26/12/2010 sehingga 2 petang 27/12/2010 ...

  Siapa saya? Hanyalah seorang hamba Allah yang sedang mengembara di alam fana' ini untuk mencari mardhatillah....
Dah lama ada blog ini sejak 2007! Wow...lama tu... tapi selalu tak aktif disebabkan kesibukan tugas-tugas hakiki... baru-baru ni sahaja aktif kembali ...(mungkin tertarik oleh semangat berblogging yang ditunjukkan oleh En Ben ..baru setahun jagung tapi dah ramai peminat followers...)
 Asalnya tujuan saya membuka dan menulis di blog hanyalah untuk menceritakan pengalaman yang saya perolehi ketika mengembara ke bumi para anbiya', iaitu ke Jordan dan Syria ...dan juga pengalaman di Kota Mekah dan Madinah sewakt menunaikan rukun Islam ke-5...terasa dekat dihati kembali mengingati sirah Rasulullah, para anbiya' dan para sahabah dahulu berjuang menegakkan agama Islam dimuka bumi ini....lalu menulis diblog untuk berkongsi pengalaman dengan sahabat dan rakan-rakan sepejabat... 
Tidak disangka akhirnya dengan berblogging juga telah menemukan saya dengan lebih ramai lagi kawan-kawan "alam maya" ... ada di antaranya juga telah berjumpa di alam realiti...
 Diharap saya akan mendapat menafaat dan begitu juga sahabat alam maya sekelian...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nurazzah8
 

7 comments:

  1. Assalamualaikum Azzah

    moga Azzah pun boleh jadi en ben ashaari juga
    bertahan lama

    Wassalam

    ReplyDelete
  2. salam ukhtie azzah

    semoga sihat sejahtera...

    ummi plak sekarang nie dah 'lembab' berblog , tak tau ler naper....sesekali menziarahi sahabat...

    ReplyDelete
  3. salam kenal ....


    saya salah seorang dari segmen ni ...


    jenguk saya balik eyh !

    http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Salam..
    Anak Mak dtg sini n follow.. Jom ramai2 jenguk blog Aku Anak Mak plak hehe =)

    ReplyDelete
  5. salam kenal dr mimiey...

    nasyieen.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. mamat pun dh join..salam singgah dari mamat..
    jangan lupa follow mamat aw..nnti sdih mamat..he3
    http://luahan-hati-matika.blogspot.com/

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....