Friday, October 29, 2010

PERHATIAN! PERHATIAN!

Salam sejahtera untuk semua para pembaca blog ini.
Saya ingin memohon pertolongan semua untuk memberikan kepada saya,
apakah soalan-soalan/ topik yang akan anda tanya jika hendak mencari maklumat mengenai sesuatu hadis dari sesebuah enjin carian hadis? 
Soalan-soalan ini akan saya gunakan dalam research/kajian yang sedang saya jalankan.
Contohnya, cuba klik ke link MUTIARA HADIS di sini,
terdapat satu kotak query/pertanyaan di sebelah bawah enjin carian hadis itu,

*** Sila nyatakan soalan(query) anda di bahagian komen entri ini. 
Maklumbalas dari anda semua sangat-sangat saya hargai. ***
Saya dahului dengan ucapan terimakasih.

5 comments:

  1. salam kak azzah


    selalunya saya akan cari guna satu atau dua perkataan aje.. cth politik, wanita, riba, dayus.. lebih kurang macam tu la..

    dan selalunya saya cari berkaitan keluarga dan wanita. :)

    ReplyDelete
  2. Shafarina,
    ok..noted.
    Jazakillahu khairan kathira.

    ReplyDelete
  3. IM, selain dari perawi, topik apa yg IM nak tahu dgn lebih mendalam?

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....