Wednesday, July 18, 2012

Wordless Wednesday - 22


p/s: Fish Sandwich terbaik di Eminonu , Istanbul, Turkey
sesiapa jalan ke sana, jangan lupa mencubanya...sedappppp
Mereka memasak atas bot tu, nampak relakx aje,
tapi sebenarnya bot tu bergoyang-goyang, tak pening pun tukang masak tu ...

1 comment:

  1. Komen di FB:

    Raja Sarinah Aziz: rindunya ........sedap !!

    Nur Azzah: Bro Iskandar Syah Ismail dah pernah makan ke? sedap kan...

    Nur Azzah: Ya Raja Sarinah Aziz ....tetiba teringat nak makan fish sandwich ni pepagi ni..huhu

    Raja Sarinah Aziz: memang sedap pun , I kalau ingat , rasa hari ni juga nak terbang ke sana ....huhuhuhu .

    Nur Azzah: Ikannya tak rasa hanyir pun kan... Ikan apa ek yg dia guna? cer kita try buat kat sini...jadi tak?


    Raja Sarinah Aziz: I tak ingat nama ikannya, .....dulu ingat :(((

    Nur Azzah: ni nak kena tanya Simah Zaim ni.....As-Salammmm Simah ......... mana Simah ni, tidur lagik kot...hehe

    Raja Sarinah Aziz: tido lagi tu , tau nanti bagitau I :))

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....