Monday, July 2, 2012

Euro 2012

Tiba-tiba malam tadi baru perasan EURO 2012 dan sampai ke penghujung nya ... sebab bila tengok TV semua channel sibuk sebut Italy Sepanyol Itlay Sepanyol.... apa hal ni? owhhh...rupa-rupanya pagi tadi Final Euro 2012 , dengan Italy vs. Sepanyol...
Kenapa saya tak tahu kali ini? sebab ramai anak2 bujang saya duduk asrama/ kolej, jadi tak ada lah sibuk2 kat rumah nak bangun pagi tengok bola ... 
sebab kedua, saya dah potong Astro, so...tak ada channel nak tgk bola ... (skrg dah pakai UNIFY..so, tengokTV Unify saja)
sebab ketiga, waktu ini saya amat sibuk sekali, tak sempat nak duduk depan TV ... macam-macam hal berlaku dan perlukan perhatian saya ...jadi mmg tak ada langsung spirit BOLA tu ....
sebab ke-empat... En hubby pun saya rasa dah sampai ke satu tahap yang mana Bola bukanlah di antara agenda utama dalam hidup ...tak tengok bola pun tak apa ... there are many other important things need to be done ...and his not up to the idea kena berjaga just utk tengok bola ...

Wbgmn pun...bangun pagi ni buka saluran TV , semua channel sibuk mention ... 
Sepanyol .... Sepanyol ! Spain....Spain !
agak saya, mesti Sepanyol yg menang ... 

Siapa-siapa yang menang pun, 
life has to go on ...
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....