Thursday, July 26, 2012

Bubur Lambuk Kg Baru

Alhamdulillah petang tadi dapat lah sebungkus pemberian rakan baik saya. Memang tiap-tiap tahun suami kawan baik saya ni akan ambil/beli dan agih-agihkan kpd kami ni... kemudian saya blogwalking ke beberapa orang rakan maya...termasuklah blog YB ni ...sekali baca ....laaaaaaaa...sama pulak tajuk entri kami ..macam tau-tau aje YB ni..ada sixth sense kot...hehehe ,aa, gambar tak sempat nak ambil dah habis....

1 comment:

  1. Oh semalam dah dapat merasa bubur lambuk Kg Baru tu. Kira cepat juga tu. Saya pun belum dapat lagi tahun ni sebab 'kroni' saya tu belum pergi ke sana lagi. Tapi esok dia nak masak bubur lambuk menggunakan resepi yg sama di surau kami secara bergotong royong.

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....