Thursday, March 5, 2009

E-Business

Ingin mengambil kesempatan ini untuk mempromosi e-biznes anak saya bersama-sama rakannya, jubah-jubah cantik dari Timur Tengah. Sila layari http://hananonline.blogspot.com/

Allah SWT berfirman : " Wahai anak Adam, telah kami turunkan buat kamu pakaian yang boleh menutup aurat-aurat kamu dan untuk perhiasan"
(Al-A'raf : 26)

Dan jika anda memerlukan butang-butang eksklusif untuk pakaian anda atau kraf tangan (beg, dll), sila layari
http://www.buttonplanetent.blogspot.com

8 comments:

  1. Salam Azzah, tahniah, tahniah> Nanti cikMIlah free boleh gi belek satu-satu..

    ReplyDelete
  2. Salam Azzah ! Dah buat bisnes jual butangkah ?

    Mak teh baru dok fikir nak buat canme nak kuitp dana untuk sekolah kami nak beli sebuah bangunan untuk asrama anak-anak tahfiz.

    Tolong beritahu kawan kita tu kalau ada idea beritahu mak teh. Kami tak pernah suruh dan tidak akan suruh anak-anak tahfiz kami jual apa-apa benda kat kakilima,
    pasar or depan bank.

    ReplyDelete
  3. Menarik ni. Bagus la kalau minat business, kan berniaga sunah Nabi:)

    ReplyDelete
  4. cantik laaa jubah dia kak Azzah...kat JB ker?

    ReplyDelete
  5. cik Milah,

    thanks...sila sila....pilih mana yang berkenan di hati...
    eh..u masih ada hutang dgn I tau..."hutang gambar pakai jubah dan beg dari Kak Elle" ...hehehe


    Mak Teh, InsyaAllah nanti Azzah tanya kawan2 sesiapa yang ada idea...
    ya..saya sebenarnya pun tak suka tgk dia orang suruh budak2 jual barang2 kat tepi jalan, tepi kedai, kat pasar etc... kesian bebudak tu...

    ReplyDelete
  6. Hazia,

    ya ya...itulah...baru nak cuba cuba ni...
    lagi pun benda yang akak jual tu memang minat akak...


    Alex Lacey,
    haah..buat masa ini memang jubah-jbah tu kat JB....
    dia orang buat e-biz jek...nanti akak tanya kalau ada stok yang boleh bawa ke sini....

    ReplyDelete
  7. salam...bagusnya ada business minded...salah satu cabang pintu rezeki...moga lebih ramai org kita menjadi entrepreneur yg berjaya

    ReplyDelete
  8. Wah, sudah ada perniagaan pula?. Semoga maju jaya. Nanti saya kirimkan novel Ali bin Abi Talib.

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....