Monday, August 6, 2012

Surau Mawaddah

Alhamdulillah, hari ini kami berbuka di Surau Mawaddah, Seksyen 8, Shah Alam. 

 Meriah sungguh hari ini di surau Mawaddah kerana rupa-rupanya hari ini ada program di surau tersebut. Mereka menjemput anak-anak yatim dari 2 tempat di kawasan sekitar dan juga pelajar-pelajar Maahad Tahfiz.  
Alhamdulillah, semoga dimurahkan lagi rezeki mereka-mereka dari kariah ini.

(tak sempat nak snap gambar...)

6 comments:

  1. Seksyen 7 sebenarnya, bukan seksyen 8 :-)

    ReplyDelete
  2. Eh..silap lah pulak ..hehe..ya ya ..seksyen 7 ...

    ReplyDelete
  3. Salam Azzah.

    Seronok berbuka ramai2 di surau atau di masjid ni. Tambahan kalau ada program mcm tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam YB,

      ya Alhamdulillah, tahun ini Allah izinkan kami berbuka di Surau-surau dan Mesjid ...hampir kebanyakan malam yg lain kami berbuka di Surau At-Taqwa , yg berdekatan dengan rumah .. jika ada lapang, suami balik awal dari kerja, kami ke surau yg lebih jauh dari rumah ... satu pengalaman yang berbeza dan banyak pengajaran yang kami dapati daripadanya ..Syukur

      Delete
  4. :)
    takpe takde gmbr pun..
    kongsi cerita pun dah ok..

    dayah baru sekali berkesempatan berbuka dgn anak2 yatim , pun tak ambik gmbr sbb ,tak teringat nak ambik dah waktu cam gitu kan..kita sebok menolong..
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIdayah Bach,

      memang suatu pengalaman baru bagi kami, sebelum ini lebi banyak berbuka di rumah, kali ini berbuka di surau-surau dan mesjid pula ...

      Delete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....