Monday, November 24, 2008

KAU TETAP DI HATI

MENANGI HADIAH MENARIK

Ulasan pembaca (tuan empunya blog):

Pada mulanya apabila melihat tajuk novel ini, saya berpendapat bahawa novel ini sama seperti novel-novel berkonsep CINTA seperti yang lain, lalu memasang niat tidak mahu membuang masa membacanya, tetapi saya tersilap. Niat di hati hanya ingin membaca awal cerita, tengah dan pengakhiran SAHAJA, tetapi usai membaca beberapa helai yang pertama, mataku terus terlekap membaca novel tersebut, jari-jemari ku terus menyelak sehelai demi sehelai lembar mukasuratnya. Perasaanku makin tenggelam menghayati cerita dalam novel tersebut seakan-akan aku juga berada bersama-sama watak-watak tersebut. Mahukah anda mengetahui dengan lebih lanjut...???


Sempena pelancaran novel terbaru Liza Zahira iaitu, KAU TETAP DI HATI, maka satu peraduan kuiz di adakan untuk memberi peluang kepada anda semua memenangi hadiah-hadiah yang sangat menarik.

Cepat hantarkan penyertaan anda ke email yang tertera!

20 penyertaan paling awal akan menerima Baju T Liza Zahira

Hadiah Pertama: Wang Tunai RM300
Hadiah Kedua : Wang Tunai RM200
Hadiah Ketiga : Wang Tunai RM100
10 Hadiah Saguhati: Senaskah novel Liza Zahira (Pemenang boleh memilih salah satu novel Liza Zahira)

SOALAN-SOALANNYA:

1. Novel Kau Tetap Di Hati (KTH) merupakan novel Liza Zahira yang ke berapa?

2. Selain Malaysia, negara manakah yang menjadi latar cerita KTH?

3. Berikan nama anak-anak saudara Sophia dalam Kau tetap Di hati?

4. Bahtera Kasih (BK) merupakan novel ketiga Liza Zahira. Apakah nama kapal lanun yang menculik Carra Lina dalam novel tersebut?

5. Siapakah lelaki yang akhirnya menjadi pilihan Carra Lina dalam BK?

Lengkapkan kata-kata berikut (tidak lebih dari 20 patah perkataan).
Saya gemarkan novel-novel Liza Zahira kerana ……………………………..

Tuliskan Nama, No.kad pengenalan, Telefon dan Alamat berserta jawapan lengkap anda ke:


liza_ktd@yahoo.com dan cc ke
lizaali@karangkraf.com atau liza_zahira2@yahoo.com.my




TARIKH TUTUP PENYERTAAN ADALAH PADA: 31 DISEMBER 2008

CEPAT! JANGAN LEPASKAN PELUANG ANDA!!!

15 comments:

  1. menggoda dan tergoda la untuk beli buku ni..walhal ada bnyk lagi buku yang dalam waiting list untuk dipegang dan dihabiskan baca.

    kak azah dah beli buku mengapa saya berkerjaya hasil tulisan wanita JIM?..boleh nangis juga bila baca...

    ReplyDelete
  2. salam,

    tadi baru terima novel ni, baru baca sikit, best jugak jalan ceritanya .

    ReplyDelete
  3. Kak Elle,

    dapat buku free kena promo laa...hehehe

    ReplyDelete
  4. ummu asiah,
    ummu asiah, contact blogger abang long utk dapat buku ini, anda hanya perlu baca dan promo di blog anda..

    buku "Mengapa Saya Berkerjaya" belum pernah baca lagi.... you ada ke? boleh lah akak pinjam...

    ReplyDelete
  5. silversarina,

    saya kalau start baca....aduish...tak boleh nak letak... kena terus baca sampai habis... start baca kul 10 malam, habis kul 3 pagi...!!!!

    ReplyDelete
  6. Terima kasih puan atas sokongan dan komen positif yang puan berikan. Semoga novel ini akan terus mendapat sambutan dikalangan cendikiawan seperti puan...

    ReplyDelete
  7. salam kunjungan dari Istanbul... moga nurazzah ceria selalu...:)

    ReplyDelete
  8. Puan Liza Zahira,
    Assalamu'alaikum wrt,

    Rasa sungguh berbesar hati kerana pengarang buku sendiri sudi mengunjungi blog saya... Cerita ini memang berkesan kerana ia bukan kisah cinta biasa, terselit di dalamnya pelbagai pengajaran terutama bagaimana adab-adab seorang anak kepada kedua ibu bapa, di samping ibu bapa juga tidak harus menggunakan kuasa autonomi dalam memenuhi kehendak sendiri, perasaan dan pandangan anak2 juga harus dipertimbangkan dan diambil kira..

    ReplyDelete
  9. Iris Ixora,
    saya juga meminati membaca novel2 karya puan. Puan masih di Istanbul sekarang? Turki juga salah satu tempat yang sangat ingin saya kunjungi...

    ReplyDelete
  10. Salam Nurazzah...akak pun dah terima novel ni...baru terhegeh2 nak baca...seminggu lepas penat menjadi tuan rumah mithali...heheheh

    Okay...tunggu nanti akak komen pulak ye... :D

    ReplyDelete
  11. Puan Nurazzzah
    Terima kasih kerana sudi ke blog saya. Salam perkenalan dari saya; Harap-harap boleh kongsi bahan-bahan bacaan kelak. Saya ada mengunjungi blog puan sebelum ini, tetapi tak dapat masuk. Maaflah, saya hanya emel puan dari blog saya sebelum ini, tapi mungkin puan tak sempat baca (saya masih naif dan masih belajar untuk develop blog ).

    Basyiraa Zahra

    ReplyDelete
  12. Kak Anie,
    hehehe...tuan rumah mithali....!Tahniah... bilalah saya dpt berkunjung ke rumah Kak Anie... jauh tapi dekat...

    ReplyDelete
  13. Basyiraa Zahra,
    boleh bagi emel anda?

    dan juga alamat rumah anda?

    ReplyDelete
  14. Puan Nurazzah
    Ada emel peribadi untuk saya hantar alamat tak?

    emel saya:
    nur_sauqina@yahoo.com

    Basyiraa Zahra

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....