Thursday, August 7, 2008

CUTI

Bila check status e-cuti secara online...macam tak percaya pulak......
rupa-rupa sejak kembali dari menunaikan haji pada 18Januari2008 tempohari, aku tak pernah sekali pun memohon cuti rehat...!!! cuti ku masih berbaki 35 hari!!
sudahlah hari sabtu pun kerja (sbb mengajar kelas MScIT)

otakku pun mula berkira-kira mencongak nak ambil cuti semasa cuti sekolah dan kebetulan cuti pertengahan semester juga pada minggu yang sama.

Anak2 pun dah bising...

"Ummi, dah lama kita tak balik kampung kan..."

Anak2 ku sudah menrindui suasana kampung yg aman damai dan tenang serta bunyi kokokan ayam dan kicauan burung... dan kucing! ya kucing... rumah ibuku mmg banyak kucing... bukan sengaja bela kucing, tetapi ntah kenapa mmg banyak kucing suka datang rumah ibuku dikampung... agaknya sebab ibuku mmg suka memberi makan kucing2 tersebut...

2 comments:

  1. Alhamdulillah..laju airmata say baca tentang Ammar.
    A ha..eloklah bercuti. Azzah kan sibuk memanjang...Kalau ada plan nak mai Penang, bagi tau saya ya..
    Hotel UiTM, Penang dekat sangat dgn rumah saya.

    ReplyDelete
  2. cikMilah,
    ALhamdulillah, lama tak dengar berita dari cikMilah...atau saya yang mmg tak sempak hendak menjenguk blog cik Milah...!

    Memang niat dihati sangat teringin hendak berkunjun gbersama keluarga ke Pulau Pinang...cuti-cuti Malaysia di sana...tapi hendak mencari waktu yang sesuai bagi semua ahli keluarga bercuti sama tu yang susah....

    InsyaAllah...saya akan hubungi cikMilah jika berkunjung ke sana..

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....