Wednesday, August 28, 2013

Wordless Wednesday #35


6 comments:

  1. need your support for my very first giveaway and the prizes are incredibly awesome ! :) harap awak boleh join :D http://suhailimustafamohdyusof.blogspot.com/2013/08/sms-first-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suhaili Mustafa, Salam perkenalan dan Salam Ukhuwwah.. terimakasih kerana meninggalkan jejak di blog akak .. InsyaaAllah jika ada masa kelapangan akak akan join giveaway Suhaili...

      Terimakasih
      Kak Azzah8

      Delete
  2. salam kak azzah

    long time no see

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam pB, Apa khabar? maaf baru teringat ada terima sms dari pB tempohari, tapi tak sempat nak balas...InsyaAllah nanti akak balas ya ..akak nak ucapkan Selamat Hari Raya (walaupun Syawal dah habis dan sampai penghujungnya) dan akak juga nak ucapkan Tahniah kerana dapat menjadi tetamu Allah pada tahun ini... Akak doakan agar diPermudahkan segala urusan sebelum, semasa dan selepas menunaikan haji ...semoga mendapat haji yang mabrur...Amin.

      Kak Azzah8

      Delete
  3. dah lama tak tengok ayam jantan dan betina macam ni. maklumlah, dok kat hutan batu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. IM, itulah, semasa nampak ayam ni terus ambil gambar...selalu beli ayam dah togel ajer..kepala pun dah tak ada ... seronok anak bungsu saya dapat tengok ayam "hidup" ni...hehehe

      Delete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....