Monday, August 19, 2013

Kerja Semula

Setelah genap 2 minggu bercuti, sebelum Syawal, cuti Hari Raya Aidil Fitri dan post-Raya ... kini kembali ke pejabat semula. 
Actually I really deserved the holidays since work was very hectic the last 6 months since early of the year, specifically since I took this admin post in January 2013. So this holiday was really looking forward to..and besides celebrating 'Eid, I just lazily resting at home.  

So, today, back to work again! Rindu lah pulak nak tengok pejabat semula...Apa jadi kat pokok-pokok depan pejabat tu? Mudah-mudahan cleaner yg sapu-sapu rajin lah  menjirus nya , kalau idak harus dah layu kekuningan semua pokok tu ...

ok..bye..Off to work now..Wassallam.

5 comments:

  1. Selamat Hari Raya Azzah...Maaf zahir batin...selamat bertugas kembali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kak Anie, Apa Khabar? Lama tak bercakap dgn akak ..rinduuuuu kat akak ...akak pun selalu tak ada sini kan? kena selalu escort Cik ABang kat Melaka ya kak...tak apalah ..kena jadi isteri mithali ...hehehe
      Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin ...

      Delete
  2. Assalamualaikum Azah. Slmt hari raya dan slmt kembali bertugas.

    Skrg dah buat buat admin ke? So tak mengajar lagi ke?

    ReplyDelete
  3. Yunus Badawi,

    Wa'alaikumsalam YB, Terimakasih ...

    Ya skrg ada pegang post kat fakulti, bukan Dekan pun ... kecik ajer post nya, tapi heboh macam pegang jawatan PM kan...hehehe ...

    Mengajar tetap mengajar,,, itu tugas hakiki ...cuma dapat kurang sikit lah jam pengajaran ..

    ReplyDelete
  4. happy working..!!!

    bila nak raya sini..

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....