Saturday, February 15, 2014

Rezeki dari Nuffnang

Alhamdulillah...dapat rezeki dari Nuffnang


Saya bukan lah seorang blogger tegar.  Sejak memegang jawatan di pejabat saya, saya tidak punya banyak masa hendak menulis di sini. Saya juga memohon maaf kerana tidak dapat selalu "menjenguk" blog rakan-rakan bloggers sekelian ..sekejap update ...sekejap tinggal ...namun selalu juga saya tengok ada iklan di'tampal" di blog saya ... Alhamdulillah ... walaupun selalu tenggelam timbul, dapat juga lah hasilnya setelah SETAHUN...ya...SATU TAHUN ... !! hehehe ...bloggers lain dapat ribu raban satu BULAN ... saya dapat setahun!!! tapi oklah jugakan ...daripada tak ada langsung ... sebenarnya bukan itu tujuan saya berblogging. Saya hanya berblogging untuk menulis dan berkongsi ilmu di alam maya ini ...namun jika ada rezeki sampingan ..Syukur Alhamdulillah .
Terimakasih Nuffnang.

5 comments:

  1. tapi saya setelah 5 tahun berblog, dapat pun tak sampai pun RM200 ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. al-Lavendari,
      Assalamu'alaikum wrt wbt., lama tak bertanya khabar... Apa Khabar?
      tapi saya lihat rasanya al-Lavendari lagi kerap update blog dari saya kan ..InsyaAllah jangan putus asa, adalah rezeki tu di masa hadapan...
      Ini kali kali kedua saya dapat ...kali pertama dan kedua juga dapat lebih kurang sama mcm tu ..

      Nurazzah8

      Delete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....