Thursday, April 21, 2011

Nuffnang...

Alhamdulillah...cek dari Nuffnang yang ditunggu-tunggu telah tiba. Sebenarnya dah tiba 2 minggu lepas, tapi baru hari ni dapat upload gambarnya...cek nya dah selamat di bank in...bukan lah banyak sangat jika nak dibandingkan dengan bloggers lain yang mendapat ribu raban... tapi Alhamdulillah rezeki jugak lah kan... walaupun sedikit... 
Hasil berblogging ....selain dapat ramai kawan , dapat juga hasilnya...

10 comments:

  1. wah bestnya...saya ni bila la plak..hahaha

    ReplyDelete
  2. Salam Azzah,

    Rezeki juga tu w/p tak banyak. Org mcm kita ni kalau nak harapkan hasil iklan dari blogging, dah lama famili tak makan hahaha

    Saja suka2 bolehlah.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah azzah...Samalah kita tak banyak sangat pun tapi dptlah menambah2 duit tabungan...ehehe...

    ReplyDelete
  4. Assalamualikum Pn Azah.
    Bisnes apa tue? lama tak kunjungi blog puan. semoga sihat hendaknya.

    ReplyDelete
  5. Yusri...tak lama lagi lah tu...

    ReplyDelete
  6. YB..Alhamdulillah...sambil berblogging sambil dapat hasil..mmg lah tak boleh dibuat punca pendapatan utama....kalau nak juga kena jadi macam Ben Ashaari tu, atau Cik Mat Gebu ke...dia orang punya income ribu-raban punya...

    ReplyDelete
  7. Kak Anie....sikit-sikit adalah...

    ReplyDelete
  8. Mulan...letak aje klan tu kat blog you tu..kan ramai pengunjung... sikit-sikit nanti ada lah iklan ada iklan adalah income...

    ReplyDelete
  9. Basyira Zahra,

    tak ada bisness apa pun..just letak iklan aje kat blog...

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....