Showing posts with label SEO. Show all posts
Showing posts with label SEO. Show all posts

Friday, December 10, 2010

Traffic tinggi - Keyword apa???

Ni cerita dah basi..beberapa hari lalu, tetapi nak ceritalah juga...sebab graph nya luarbiasa..
hurm..taklah sehebat otai-otai blogger yang lain yang dapat ribu-ribu traffic setiap HARI tu ya...
tetapi okaylah juga kan..daripada tak ada...
Apa yang luar biasa pada 6 Disember 2010 tu ya? 
Oh ya...baru ingat ...rupa-rupanya saya ada tulis satu entri berkenaan Awal Muharram 1432H ...
mungkin ramai yang dok search mengenai do'a akhir tahun dan awal tahun sempena tahun baru hijriah...
tapi sekarang ni susah lah nak maintain macam tu...dah jatuh balik...
wbgmnpun ...terimakasih En Nuff, at least adalah earning juga kan...
terimakasih pengunjung PMA !
Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....