Here I am again writing my third post after 6th May 2015...
Just remembering down memory lane...our first bloggers meeting ...
Masih terbayang pertemuan kali pertama dengan bloggers .. hati berdebar-debar ..kerana masih ramai yang belum kenal di alam realiti ,... masih sama ke seperti wajah di dalam blog? Bagaimana suara mereka? They all kenal ke saya? Pelbagai pertanyaan bermain di fikiran ..
Akhirnya semuanya dalam sejarah ...tapi beberapa orang makcik bloggers telah kembali semula berblogging starting 6th May 2015 ...menyahut seruan Kak Teh Choc-a-Blog ...
Kak Elle - My Daily Happenings
Tulipurple
Kak Anie - Coretan Warna-warna Kehidupan
CikMilah - Kitchen Tales
pB @Aida - Life is Drama and This is My Drama
Kak Ezza - Bicara Haati MuffinBiru
Kak Nong - Reflections of My Life
Mas
Dodie
and the one and only kumbang ... hehehe
Abah Zino - Kaki Terus Melangkah
Paling tidak dilupakan..our organizer ....
Lina Badi @ ummi365. I think she has changed her blog to private access ... so cannot visit her blog anymore ..
in FB she goes under the name Elayna Srm or her biznez "Kewl Cotton"
and one of us telah dijemput oleh Allah terlebih dahulu ...
Al-Fatihah untuk Allahyarhamah Dalilah Tamrin @ Raden Galoh - bila saya cuba search her blog, One Breast Bouncing, masih ada seseorang yang update blog Allahyarhamah..
Ikutlah resmi padi, semakin berisi semakin tunduk ke bumi! "Maka nikmat Tuhan Kamu yang manakah yang kamu dustakan?" Ar-Rahman
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Berikan sumbangan terbaik anda!
Teruskan menyumbang ke Tabung
Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!!
Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299
Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4
Kemudian sila maklumkan kepada:
admin@aqsasyarif.org.my
Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....
-
Cucu Sulong. Pada hari Isnin lepas, 10 Februari 2014, jam 11 mlm, menantu saya telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang co...
-
Salam semua. Sempena menyokong contest yang dianjurkan oleh Kak InaKL , saya telah menjadi salah seorang penaja utama dalam contest tersebu...
-
Hobi 3 - Membaca N3 ini mengisahkan hobi ke-3 iaitu membaca. Sejak dari kecil aku memang suka membaca apa sahaja bahan bacaan yang boleh d...

Assalamualaikum ...Masih terasa kegembiraan dan kemesraan waktu sama2 bertemu dulu.... hharap satu hari nanti dpt juga bertemu lagi
ReplyDeleteAL Fatihah buat arwah Dalila Tamrin
Wa'alaikumsalam Kak Anie, ya kak, terbayang-bayang kemesraan kita bersama... jom lah suruh Kak Elle organize satu lagi bloggers get together kak ..
Delete