Saturday, August 4, 2012

SEPINTAR

Alhamdulillah , semalam kami berbuka di Sekolah Berasrama Penuh Integrasi SBPI) Rawang,  atau lebih dikenali sebagai SEPINTAR sempena Iftar Jamai'e di sekolah Wafa'.  Ibu-bapa dijemput sama, untuk sama-sama bersolat Hajat utk anak-anak yang akan menghadapi peperiksaan PMR dan SPM.

 Kami sampai agak awal tetapi tempat di dalam surau sudah penuh, jadi kami tunggu di bangku dan kerusi yang ada di belakang surau
 Selepas berbuka dengan tamar dan air, kami solat maghrib dahulu. dalam surau sudah penuh, di bawah khemah yang disediakan juga sudah penuh ..
Selepas solat , pelajar dan ibu bapa tingkatan 3 dan 5 beredar ke Dewan besar sekolah ... manakala ibu bapa dan pelajar tingkatan lain makan di tempat lain ..

2 comments:

  1. lama dah takde iftar jenis ini. sekolah.

    dah belas tahun tinggalkan sekolah..
    adik2 dah besar..tunggu anak je lah nanti..
    :)

    tak tau cemana suasananya nanti..
    tapi tgk dari gmbr nih mcm sama je..

    sekolah tetap sekolah laye tak..
    :)

    ReplyDelete
  2. Salam Hidayah Bach,

    samalah tu agaknya...iftar beramai-ramai di sekolah meriah ...

    ReplyDelete

Berikan sumbangan terbaik anda! Teruskan menyumbang ke Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief sekarang!!! Akaun Maybank Islamic: 5515 7500 4299 Akaun Bank islam : 12 092 01 003490 4 Kemudian sila maklumkan kepada: admin@aqsasyarif.org.my

Nak Baca Entri Lain? Klik Sini....